The Maverick — branding

Reset. Refocus. Restart! - Surf op de eigenzinnige nineties vibes van deze branding naar je nieuwe zelf

branding  /  website  /  video  /  print  /  socials

Activate Your Inner Colombo. Zo helpt Saskia, de energieke oprichtster van The Maverick, haar klanten op weg naar de beste versie van zichzelf. In haar vorige job als bedrijfsleider van Café Costume, zag Saskia heel wat mensen openbloeien maar ook vastroesten. Met The Maverick haalt zij de ruis voor haar klanten weg. Samen met hen draait ze aan de juiste knoppen om verandering te creëren en hun droomleven te realiseren. Saskia is een onderneemster met een missie die overloopt van passie en creatieve ideeën. De branding voor the Maverick vroeg dan ook om een heel persoonlijke aanpak, die alle aspecten van haar persoonlijkheid integreerde in een samenhangende huisstijl. Dit leidde tot een humoristische branding met veel nineties, jeans en surfvibes in combinatie met persoonlijke aspecten zoals een lettertype op basis van Saskias eigen handschrift en haar favoriete ruitjespapier. Hoe The Maverick dan precies de ruis in je leven wegneemt? Op een authentieke, pure, moedige en eigenzinnige manier. Exact zoals de branding dus!

Web development door Studio CalypsoCopy website door Arkasha Keysers

The Maverick— totaalbranding

branding  /  website  /  video  /  print  /  socials

Activate Your Inner Colombo. Zo helpt Saskia, de energieke oprichtster van The Maverick, haar klanten op weg naar de beste versie van zichzelf. In haar vorige job als bedrijfsleider van Café Costume, zag Saskia heel wat mensen openbloeien maar ook vastroesten. Met The Maverick haalt zij de ruis voor haar klanten weg.  Samen met hen draait ze aan de juiste knoppen om verandering te creëren en hun droomleven te realiseren. Saskia is een onderneemster met een missie die overloopt van passie en creatieve ideeën. De branding voor the Maverick vroeg dan ook om een heel persoonlijke aanpak, die alle aspecten van haar persoonlijkheid integreerde in een samenhangende huisstijl.   Dit leidde tot een humoristische branding met veel nineties, jeans en surfvibes in combinatie met persoonlijke aspecten zoals een lettertype op basis van Saskias eigen handschrift en haar favoriete ruitjespapier. Hoe  The Maverick dan precies de ruis in je leven wegneemt? Op een authentieke, pure, moedige en eigenzinnige manier. Exact zoals de branding dus!

Web development door Studio CalypsoCopy website door Arkasha Keysers